Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Kde v Brně kupovat Alkyton?

 o Navštíveno 9109x o
o 10.01.2010, 22:54 | Luke-Jeep
...nejlíp po kyblech a za co nejmensi love?

diky ;-)


o 10.01.2010, 23:12 | Karel.
zdarec, po kýblech to ani neprodávají:o)rozhodně kašli na bauhaus a tady tyhle podělaný obchody, je to tam drahý. já když dělal nápravy, tak jsem to koupil u globusu,je tam dům barev Triga, tam to bylo nejlevnější, ulice Maříkova.....ale musíš pod to koupit kvalitní základ, na to nezapomeň, ideální je 2 složkovej základ, nebo galvinol, ale ty je zinkovat nebudeš ne?
o 10.01.2010, 23:24 | Kesam
Základ jsem tam nedal a drží to :-)
Když se to dá aplikovat na rez tak nevím proč základ ne že bych to teda na rez dával.
o 10.01.2010, 23:26 | Luke-Jeep
zinek nee
o 10.01.2010, 23:28 | Karel.
ona ta barva slouží i jako základ,ale je lepší to tam dát. já teda osobně alkyton už nechci ani vidět a na auto bych si ho už nedal, ale každej má jinej názor:o)
o 10.01.2010, 23:34 | Luke-Jeep
tak co navrhujes jinyho? bez zakladu nejlip ja nemam to michani rad :-/
o 11.01.2010, 00:03 | Kesam
Odrbej to na plech a naser to tam.
o 11.01.2010, 07:18 | Luke-Jeep
to je slovo chlapa :-))
o 11.01.2010, 07:59 | Big_Max
Taky mam s alkytonem dobrý zkušenosti! Ale chce to pod něj očistit! Jinak mi vždycky držel dobře!
o 11.01.2010, 08:10 | Luke-Jeep
cim jsi cistil prosim te? kazda zkusenost dobra ;-)
o 11.01.2010, 08:48 | Big_Max
vzal jsem to ocelovým kartáčem kde byl hruhej povrch a kde byl starej lak a podobně tak jsem to zdrsnil šmirglem pak jsem to trochu vzal nějakým ředidlem co jsem našel v garáži a uplně bez problémů!
o 11.01.2010, 08:51 | Luke-Jeep | Upraveno: 2010-01-11 08:52:10
tak to postupuju stejne :-) to jsem rad... diky... akorat ja jedu az na kov, pac na vetsine mist je nejakej tlumex nebo jina sragorka na podvozky tak je to fakt humus :-)))
o 11.01.2010, 09:01 | crestik
všechno v jednom už z principu nemůže pořádně fungovat. Povrchovka by se měla dělat tak, že na holý kov základní antikor. barva, pak podklad, a na to vrch. Podklad se většinou přeskakuje, rozhodně bych se držel jednoho PU systému (syntetika, nitro, epoxid, polyuretan). Doporučuju prostudovat možnosti na www.barvy.cz, i tu diskuzi
o 11.01.2010, 09:20 | Karel.
víš co doporučuju už jsme se o tom bavily, že budu zinkovat a dávat komaxit........jinak jsou lepší barvy než alkyton, ale tam se pohybujem už v jiné cenové relaci...takže pro tebe stejně asi jen ten alkyton.....mně a ještě dalším X kamarádům ten alkyton odpadl nebo to začlo reznout. Upozorňuju, že jsem to dělal na svým autě, takže to odfláklý fakt nebylo viž.....

před

foto k příspěvku  od Karel.

o 11.01.2010, 09:24 | Luke-Jeep
mě stejne ta barva prestane bavit a dam jinou :-D komaxit u me nejde, pac nedelam GO naprav - zatim to neni potreba...

jaky jsou lepsi barvy? sem s tim...
o 11.01.2010, 09:25 | Karel.
a tohle je výsledek:o/vydrželo to rok a něco, je to děs, takže jsem se rozhodl pro zinek a komaxit

foto k příspěvku  od Karel.

o 11.01.2010, 09:27 | Luke-Jeep
dyt je to skodovka :-D co se divis? :-))) ja potrebuju aby to vydrezelo cca rak - pak si stejne budu hrat znova... :-) nicmene dokud nebude potreba udelat GO napravy tak u me nehrozi rozebirani... na to bych se mohl vysrath :-)
o 11.01.2010, 09:32 | crestik
moji kandidáti:
Základ:

Epolex, Formex, SU2012,Pragoprimer Extra,

a na to podle toho, jaký druh základovky je pod tím, nebo co je doporučeno za kombinaci
o 11.01.2010, 09:32 | MiniMike
Karel.: ale predpokladam, ze si s tim jezdil v lete/zime...

Luke-Jeep: toho alkytonu bych se nebal, pro tvoje potreby bude dostacujici ;-) proste to obrus a pak to tak ve 2 vrstvach nanes... 1 vrstva je malo ;-)
o 11.01.2010, 09:36 | Karel.
nene, auto na zimu mám jiný:o/jednou jsem s tím jel, když jsem přejížděl do jiné garáže v zimě.......ale oplachl se spodek,aby to nerezlo. strašně rychle se ten alkyton odlupuje,stačí do něj klepnout a papa
o 11.01.2010, 09:38 | Karel.
pokud to chceš na rok, tak to natři alkytonem a hotovo. Ale kámoš co dělal svoje nápravy, tak dělal základ a normální barvu na to a po 3 letech celoročního provozu naprosto v pořádku. Ale sto lidí, sto názorů:o)
o 11.01.2010, 10:57 | Luke-Jeep
minimajk: popravde jsem pocital se trema vrstvama...
o 11.01.2010, 12:12 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-01-11 12:14:22
Pokud chceš kvalitu, tak určitě 2 složkovou barvu. Já koupil teď na nápravy tuhle epoxidovou barvu 1kg za 290,- přímo od výrobce protože je u nás a používá se to do vysoce korozivního prostředí. Oproti syntetice je to nebe a dudy. [ Link ]

Konkrétně S 2300 + tvrdidlo.

Na to mám v plánu 2 x Akyton protože už ho mám na autě přes 4 roky a pořád krásně drží a odolává dobře kamínkům a to jako základ byl obyčejný Primer taky od Rust Oleum což je obyč syntetická základovka.

Základ je nápravy opískovat, pak je to při letním provozu na věky.

Bez základu je Alkyton totální kravina, to mám odzkoušeno na spotřebáku kde jsem schávně dal jedno místo na půl se základem a druhé bez. To druhé be bylo po zimě tak jako Karlovo, ale to s kvalitním základem je i po 2. zimě a 3. probíhající pořád krásné.
o 11.01.2010, 12:16 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-01-11 12:18:25
U Karlovo fotky je krásně vidět, že barva se musí dávat na připravený povrch a ne obroušený. Ramena jsou jak takž, protože bývají méně zrezlé, ale nápravnice rezne i zevnitř a hlavně se bez opískování rzi nikdy dokonale nezbavíš a pokud je tam už důlková koroze, tak tuplem ne...

Jo a jinak Alkyton zkus Fabory, tady v Plzni měli 50% slevy prý s tím končí, že to je drahý a lidi to nekupujou :-)) Takže jsem měl velkou pixlu žlutýho za asi 139,- :-)
o 11.01.2010, 12:42 | Karel.
Tak náprava byla kompletně udělaná aji natřena odrezovačem, takže tím to fakt nebylo. Znám pár lidí co to měli stejně.........ty s tím jezdíš jen na srazy, já v létě každej den.......ale o tom jsme se už bavili.......
jinak Luke ty nápravy nemusí pískovat, je tam ještě původní černej nátěr, takže jent tam kde je lehce koroze, tak obrousit, odrezovač a natřít a pak dopadneš jak já:o))))
o 11.01.2010, 12:43 | Karel.
navíc ta má nápravnice byla jak nová a stejně tohle to udělalo, já už alkyton v životě na auto nedám, ale 100 lidí a 100 názorů:o)
o 11.01.2010, 12:58 | MATTESS
Bubny a třmeny jsem natíral alkytonem a nijak jsem se s tím nepáral. Odrbal jsem je kartáčem a natřel. Žádný základ, nic. Nebyl čas :-) Po zimě (denní ježdění)byly bubny lehce orezlý, přední třmeny vůbec a drží stále.
11.01.2010, 09:25 takhle vypadalo naše auto po 5ti zimách :-))
o 11.01.2010, 15:33 | Kesam
jak?:-)
o 11.01.2010, 15:36 | Kesam
Karel: A kolik jsi dával vrstev hele?Já jsem dal 1 nátěr pořádnej a pak ještě i pistolí třeba 2 a drží to jak židovská víra ale nezná to sul ani vodu:-) když mám nějakej spotřebák tak tam namrdám rezistin a seru nato pokud to chci dát na nějakou leštěnku nebo něco takového tak stím nejezdím na nasolenej silnicích a starám se o to.
o 11.01.2010, 15:40 | Kesam
Pořádně to obrousit a drží to jako židovská víra povídám Na levo před na pravo po :-)

foto k příspěvku  od Kesam

o 11.01.2010, 15:45 | Kesam
Tady takto

foto k příspěvku  od Kesam

o 11.01.2010, 15:45 | Kesam
po

foto k příspěvku  od Kesam

o 11.01.2010, 15:47 | Kesam
alkyton nátěr plus stříkačka.

foto k příspěvku  od Kesam

o 11.01.2010, 15:47 | Karel.
2X základ a 3X alkyton, normálně štětcem nátěr, solí taky nejezdím, ale ve vodě? to bych si potom moc auta neužil:o)take ve vodě jezdím, v létě když naprší......jinak na zimu je auto v garáži........a že bych se o auto nestaral? to mi nepříjde.......
Tak mně to až tak neva, stejně budou úpravy na podvozku, tak půjdou do zinku a budu spokojenej.....
Promiň už to nebudu zasírat:o)

foto k příspěvku  od Karel.

o 11.01.2010, 15:48 | Kesam
náprava

foto k příspěvku  od Kesam

o 11.01.2010, 15:50 | Kesam
TaDY složíno podlaha černá

foto k příspěvku  od Kesam

o 11.01.2010, 15:53 | Kesam
předek taky.

foto k příspěvku  od Kesam

o 11.01.2010, 15:54 | Kesam
A to je vše ještě motorovej prostor vlastně a kapotazespodu na alkytonu je hlavně dobrý jak se barva pěkně sleje.

foto k příspěvku  od Kesam

o 11.01.2010, 16:44 | Tuner#2
Je divný že mě Alkyton drží i na spotřebáku když jsem dodržel postup viz. příspěvek 12:12

Jinak na Žlutce nápravy natřené 7 let nazpět: [ Link ]

a takhle vypadají po více jak 4 letech provozu a že to taky neštětřím, byl jsem týden v Maďarsku, loni v Mostě na okruhu a cestou solidně pršelo a když mě to chytne na srazu a nebo při projížďce, tak to v igelitce domů taky neodnesu...

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 11.01.2010, 16:47 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-01-11 16:48:40
Každopádně Alkyton je jen obyčejná syntetika, která se krásně slejvá, dobře se s ní pracuje a je pořád pružná, takže nepraská. To je jeho výhoda, ale není to základní barva s antikorozním účinkem, to ani náhodou. Proto jak už jsem psal základ určitě a buď Primer taky od nich a nebo lépe dvousložkový základ jako jsem si teď koupil na nová ramena dozadu. Radil mě to kamarád, který barvy prodává a druhý který se v tom dost vyzná.
o 11.01.2010, 16:56 | Kesam
Tuner2:Drží to jak židovská víra to povídám :-)
o 11.01.2010, 17:04 | Karel.
na žlutce 7 let, ale jak často s ní jezdíš že?:o)

Kesam:ještě aby nedrželo, když s tím nejezdíš ani v dešti,navíc to moc dlouho nemáš co tak vím......takže tvrdit, že to drží mi nepříjde na místě:o)

nebudu se tu hádat, takže radši ustpoupím....
o 11.01.2010, 17:05 | Kesam
mám to rok přesně :-)
o 11.01.2010, 17:06 | Kesam
Tady se nikdo nehádá pouze konzultujeme :-)
o 11.01.2010, 17:21 | Karel.
kesam: s tebou to beru jako konzultaci:o)Ale tuner 2 mě má moc rád a nepřenese přes srdce, když na škodováckým webu jsme tam nadávali na alkyton:o)Takže tak asi:o)
o 11.01.2010, 17:53 | Tuner#2
Karel: Mě je to úplně volné co si kdo na auto dá, já jsem psal postup co mě schválil odborník a žlutka za těch 5 let má přes 25tkm najeto a bohužel ne vždy za sluného počasí viz. výše.
o 11.01.2010, 18:08 | MATTESS
Karel.: říkej si co chceš, ale to, co Ti to udělalo, se mi zdá hodně divný. Něco bylo špatně. To bych musel mít brzdy jak lišku. A to jaksi nemam. Navíc pořád omíláš auta, co jezdí v létě, ale už nějak nebereš příklady ze spotřebních aut
o 12.01.2010, 07:28 | Luke-Jeep | Upraveno: 2010-01-12 07:30:25
no uvidime... Tuner: to najezdis se skodivkou tak malo? :-O kdyz mi nekejchne motor, tak mam s broukem 25tkm rocne :-O

a jak se bude ten alkyton chovat na dvouslozkovym zakladu? nebude se to hadat? ten primer bych chapal... ale z te dvouslozkove mam kapku vitr...
o 12.01.2010, 07:46 | Tuner#2
Luke-Jeep: To víš, nejezdím na srazy které mě přikazuje účast v TC a nebo dalších soutěžích, jezdím jen tam kde to mám blízko a nebo se jdu jen tak project když je šas v so/ne. Přes týden toho času moc není, takže je to kolem 6 - 7tkm ročně akorát když jsem byl v Bulharsku na srazu tak to bylo přes 8tkm. Alkyton je vrchní barva, takže když bude žáklad proschlý, tak to nemůže nic udělat. Když necháš proschnout i syntetický základ, tak jsem viděl člověka co na to dával za starých dob acetonku a taky se to nezvedlo. Na druhou stranu znám experty, který namatlají rychle po sobě dvě vrstvy syntetického základu , na to hned dvě Alkytonu a ono jim to zkrabatí a zvedne se a pak se diví a nadávají že to je špatná barva. Alkyton chce min. dva dni v teplém prostředí, úplně vytvrdlej je tak za 5 dní.
o 12.01.2010, 09:57 | Luke-Jeep | Upraveno: 2010-01-12 09:58:32
Tuner: TC sem byl jen 3x... kaslu na to jezdim hlavne kvuli finale ktery mam (doslova) za barakem ;-) ale broukarsky srazy jsou po cele republice, i za... ale jo i tech par km staci... hlavni je si tu karu uzit :-)

nicmene teple prostredi bude VELKEJ problem... :-(
o 12.01.2010, 13:40 | Karel.
Já to natíral v teple, respektive přímo v létě a nezkrabatilo se to, ale stejně na to nadávám a dál budu:o)Hele kdybych to měl takhle sám, tak si řeknu fajn, jsem blbec něco jsem podělal, ale má to X lidí.
Tunere2:však víš, že dost lidí na virtu na to nadává taky, takže kousek pravdy tam taky bude.....navíc já dodržoval postup a vše, takže chyba u mě nebude, ale to je jedno:o))Navíc jak jsme jeli do Maďarska, tak ty podělaný pískový cesty mi ty nápravy taky pěkně omlátily:o/

Jestli to chceš natírat v garáži, tak na to se vyprdni, tam máš zimu moc velkou......
o 12.01.2010, 13:53 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-01-12 13:55:13
Karel: Ty jsi asi neviděl ty fotky misek tlumičů na Fávu? S tím jezdím zima nezima a zatím to bez problémů drží. Co se týče x lidí, tak nevím koho myslíš? Zrovna tak x lidí je spokojených a třeba já po Maďarsku nic opískované neměl a to mám širší gumy.

Pokud chceš můžu sem zkopírovat e-mail od člověka se se barvama živý...

Luke-Jeep: Pokud tam není nad +5 - 10°C tak bych se na to pěkně vyprdnul, to rozhodně není ideální prostředí.
o 12.01.2010, 14:14 | Luke-Jeep
no je tam tak tech +5... ale tak proste sezenu fukar a zatopime...
o 12.01.2010, 15:07 | Karel.
nepotřebuju abys sem něco kopíroval,už bych to ukončil. Prostě půjde zinek a komaxit. Třeba se zas vrátím k alkytonu:o)ale teď zatím eee

No, já teda i v těch +5 bych to nedělal, dostane se ti tam vlhkost a je to naprd....tak těch 10 co píše tuner2 by šlo, ale míň bych nedělal........i když na alkytonu je napsaný, že za nižších teplot ( nevím kolik teď) se dá natírat, ale......
ideál je, přijít do garáže, vytopit ji, natřít a být tam tak do večera, aby to aspoň trochu zaschlo, zase alkyton dýl schne no......
o 12.01.2010, 15:17 | Tuner#2
Karel: OK, ale dát zinek + Galvinol + Alkyton, tak to vydrží stejně a hlavně když třeba něco odřeš heverem a nebo odlítne fakt velkej kamínek který to oťukne tak to opravíš narozdíl od "komaxitu". Mimochodem jak na nazinkování zadních šikmáých ramen? Řešil jsem ten problém teď a nakonec zvolil epoxidový základ hned na opískovaný povrch.
o 18.01.2010, 12:06 | Tuner#2
Takže tady obroušeno, 2x Primer, 2 x Alkyton a drží to už dvě zimy a to je to docela namáhavé místo a pokaždé ta miska a tlumič jsou obalené od soli a sněhu. Je to na Fávu, jezdím takřka denně.

foto k příspěvku  od Tuner#2

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.327 sekund.